شرح وظایف دفتر ریاست
- انجام امور اداری و دفتری رئیس دانشگاه در رابطه با ارتباطات داخلی، بین المللی و دانشگاهی
- نظارت و پیگیری اموری که از سوی رئیس دانشگاه ابلاغ گردیده است
- دریافت مکاتبات واحدهای دانشگاهی و صدور ابلاغ کلیه مکاتبات، دستورات و نظرات آن دانشگاه به واحدهای دانشگاهی و یا
مؤسسات و سازمانهای خارج از دانشگاه
- تهیه و تنظیم صورتجلسات شوراها و کمیته هایی که در محدوده تشکیلات حوزه ریاست دانشگاه تشکیل می گردد
- تنظیم قرار ملاقاتهای ارباب رجوع با رئیس دانشگاه
- انجام ارتباطات تلفنی رئیس دانشگاه
- ارسال و دریافت نمابرهای رئیس دانشگاه
- پیگیری ثبت نامه های دفتر رئیس دانشگاه
- نظارت بر امور داخلی دفتر و نیز تشریفات میهمانان رئیس دانشگاه
- برنامه ریزی و نظارت جهت اجرای مصوبات شورای سازمان اسناد ملی ایران در زمینه امحاء اوراق زاید و انتقال پرونده های
راکد به مرکز بایگانی راکد دانشگاه و تحویل اسناد ملی واجد ارزش
- ارزشیابی اوراق و سوابق راکد به منظور تشخیص و تعیین اوراق زاید قابل امحا بر اساس راهنمایی واحد اسناد دفتر ریاست
- جمع آوری و طبقه بندی و ترکیب، حذف و متحدالشکل ساختن فرمهای مورد عمل و نظارت بر تهیه و تکثیر فرمها به منظور جلوگیری از تهیه فرمهای غیر استاندارد تکراری و غیر لازم
-پاسخگوئی به ارباب رجوع بر اساس مقررات مربوطه
- انجام هماهنگی های مربوط به جلسات هیات رئیسه دانشگاه